Over N&N Dental

Aangenaam, wij zijn N&N Dental, tandartsen Negena Abawi en Naz Faraj.

In dit introductie onderdeel, willen wij geen standaard verhaal houden als: “Als tandartsen streven wij ernaar….”.  Wij willen juist dit een heel persoonlijk onderdeel maken, wat ons nou N&N Dental maakt. Wij zien de patiënten niet alleen als patiënten, maar ook als medemens en dus verder willen kijken dan alleen de behandeling. Onze praktijk is een plek waar wij willen dat mensen zich op hun gemak en welkom voelen, en waar ze weten dat ze in goede handen zijn. Wij streven naar kwaliteit in alles wat we doen, van de kwaliteit van onze behandelingen tot de service die we bieden.

Persoonlijk

Daarnaast streven we naar laagdrempeligheid, zodat iedereen toegang heeft tot persoonlijk mondzorg. Hiermee bedoelen we de best gepaste zorg bieden, afgestemd op hun individuele wensen en behoeften.  We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze patiënten tevreden zijn met hun mondgezondheid en met de zorg die ze bij ons ontvangen. Wij hebben geschreven dat wij streven naar de kwaliteit en ons uiterst best doen, want wij zijn ervan bewust dat niemand en niks perfect is. Dit heeft ertoe geleid dat wij ook op persoonlijk vlak en in ons werkwijze om onze geest te verrijken met vernieuwingen en verbeteringen om ons een beter mens/zorgverlener te maken. Daarom staan wij altijd open voor terugkoppeling en feedback.

Als tandartsen zijn we voortdurend bezig met het verbeteren van onze vaardigheden en kennis. We volgen regelmatig bijscholingscursussen en houden ons op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen de tandheelkunde. Op deze manier kunnen we onze patiënten altijd de best mogelijke zorg bieden. Daarnaast maken we gebruik van de nieuwste technologie en apparatuur, waardoor we in staat zijn om onze behandelingen nog effectiever en efficiënter uit te voeren.

Als jonge praktijk, die nu 1,5 jaar bezig is, hebben we de uitdaging van het samenkomen van ondernemerschap en zorg aanbieden ervaren. We kunnen zeggen dat we blij zijn dat we deze stap hebben gezet, omdat dit ons nog een betere zorgverlener maakt. Dit heeft te maken met dat dit een nog groter verantwoordelijkheid geeft naar je patiënten toe.

We zijn dan ook heel erg verheugd dat we onze eigen visie in de praktijk goed kunnen laten uitstralen en dat we onze patiënten kunnen helpen om een goede mondgezondheid te bereiken.

Ik ben Negena Abawi, tandarts en mede-eigenaar van N&N Dental. In 2019 ben ik afgestudeerd aan het ACTA

Ik ben geboren in Afghanistan en ik ben opgegroeid in Nederland. Ik ben dankbaar voor de kansen die ik hier met beide handen heb aangepakt en dat ik elke dag streef om het nog beter te doen. Ik ben altijd bereid om anderen te helpen en ik vind het belangrijk om iets te betekenen voor anderen. Ik ben blij dat ik mijn passie voor tandheelkunde kan combineren met mijn liefde voor mensen en ik ben vastbesloten om mijn patiënten de beste zorg te bieden.

Ik heb 3 jaar in een angstpraktijk gewerkt, waar ik veel patiënten heb geholpen om over hun angst heen te komen.Het helpen van mensen die het moeilijk vinden om naar de tandarts te gaan, en hen uiteindelijk met een blij gevoel de deur uit te zien lopen, geeft grote voldoening. Ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn vaardigheden en kennis te verbeteren, zodat ik mijn patiënten nog beter van dienst kan zijn. Ik ben op sommige punten perfectionistisch en kan er enorm van genieten om goed werk af te leveren.

In de tandheelkunde spreekt mij aan: angstbegeleiding bij angstige patiënten en complete gebitsrenovatie aan.

Negina

Ik ben Naz Faraj, tandarts en mede-eigenaar van N&N Dental.

Op 6-jarige leeftijd ben ik vanuit Koerdistan ( Slemani, Noord-Irak) naar Nederland gekomen. Altijd een gedreven persoon geweest met grote ambities. Op de middelbare school wist ik altijd al dat ik tandarts wilde worden. Door omstandigheden heb ik eerst economie en bedrijfskunde gedaan, daarna farmacie tegelijkertijd met tandheelkunde. Mijn passie voor tandheelkunde stak uit boven alle andere vakgebieden. Waar ik heel dankbaar voor ben ik is dat ik de mogelijkheden heb gekregen om diverse vakgebieden te verkennen en zo heel zorgvuldig van mijn werk mijn hobby hebben kunnen maken. Dit heeft me gemaakt tot een bewuste zorgverlener. Ik heb ingezien dat niks en niemand perfect is, maar het streven ernaar om het zo goed mogelijk aan te pakken sleutel is tot succes. Openstaan voor feedback en continue zelfontwikkeling zijn mijn sterke eigenschappen. In combinatie met de grote ambities en gedrevenheid ben ik gekomen tot waar ik ben.  Als levenmotto heb ik altijd gehad “ doe het met passie of doe het helemaal niet”. In de tandheelkunde spreken mij de esthetiek en endodontologie erg aan. Het geeft mij een erg voldaan gevoel als ik patiënten tevreden de deur uit zie gaan. Wat belangrijk voor mij is dat patiënten zich gezien en gehoord voelen. 

Afspraak maken

Contact
Zomervakantie

In verband met zomervakantie zijn we beperkt beschikbaar vanaf Maandag 5 augustus tot 26 augustus.
Telefonisch zijn wij maandag tot en met donderdag beschikbaar van 09.00-12.00. Voor pijnklachten kunnen we u woensdag helpen. Duurt dit te lang? Dan kunt u de tandartsspoeddienst bellen van Sint Antonius: 0900 8602.